Tuesday 27 September 2011

AMAZING! LAMPU MEJA YANG UNIK...

Assalamualaikum wbt...

Firstly, di sini ada announcement yang bahawa perihal diri saya akan diceritakan di dalam bebelog INI... So, pasal cameron highlands and also Life improvement program akan diceritakan di sana... Korang boleh la nak tengok muka aku... Dalam ni memang aku xkan letak sebab aku xhensem pon... So, xyah nak layan muka aku la... Hopefully, semua berjalan lancar... Enough about my life... Hari ni nak bercerita mengenai lampu meja...

So, kalau yang korang nak tengok lampu meja yang asli dalam dunia ni... Tentu-tentu dah pupus sebab lampu meja yang ada sekarang dah mengalami evolusi mengikut kepandaian manusia...So, dengan usaha sama seorang pereka cipta lampu meja untuk mengembalikan keindahan lampu meja... So, dia buat balik lampu meja yang sebenar dulu... So, layan je la...













Harap-harap dapat beli satu...

2 comments:

 

Design By:
SkinCorner