Saturday 10 September 2011

COOL : MELUKIS GUNA MULUT? ANDA?

Assalamualaikum wbt...

Anda pernah melihat orang melukis guna mulut? Bukan melukis menggunakan pensil di mulut la noobest semua... Kalau melukis guna pen di mulut, aku pernah buat masa masuk pertandingan dulu... Korang ni dah tahu aku NOOB, jangan jadikan diri korang NOOB jugak... So, disebabkan aku ni pernah jugak melukis guna kaki dan siku... So, macam pelik la orang melukis guna mulut... Kalau untuk cium tu biasa la.... Ko ni, aku gurau pun xleh...


ni yang aku kata guna pen letak kat mulut...

Tapi, minah ni lain pulak kerja dia... Melukis guna mulut.. Eh, patut la pelik... Bibir la... So ,korang try tengok la cantik ke tak dia ni lukis...






So, korang percaya aku cakapkan... Se NOOB aku pun, xde giler macam dia ni... hehe~~


SUMBER : SINI

2 comments:

  1. perhh..terer gila lukis guna mulut..aku reti guna tangan je kot..

    ReplyDelete
  2. guna tgn pun taraf org lidi je ha aku pndi lukis.itu pun buruk jugak.

    ReplyDelete

 

Design By:
SkinCorner