Sunday 4 September 2011

PELUANG UNTUK ANDA....

Assalamualaikum wbt...

Hari ni aku dah start sakit kepala nak settlekan final examination aku untuk sem ni... Sakit jugak kalau memang kau study untuk exam je ni... Memang sakit... Tapi I LOVE DOSS... Allah SWT nak bagi aku kekuatan untuk subject ni sebab cepat je aku boleh tangkap balik.... So, subject lain memang slow cikit sebab aku ni memang otak mengira... But, i can't absorb the pressure... So, kepala akan mula rasa sakit dan perut akan lapor... But, hari ni nak update la bebelog ni sikit... Bukan ape, kalau esok dan lusa terlampau sibuk... Tak sempat la nak update...




Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS) dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) berbesar hati mengundang anak Malaysia yang kreatif untuk menghasilkan dokumentari kenegaraan yang berkualiti dan memaparkan budaya, kesenian dan warisan masyarakat Malaysia di persada antarabangsa.

Saya just bagi idea kat korang... Kalau korang nak masuk pertandingan ni mesti bersungguh-sungguh la sebab ia menunjukkan culture kita... Kerana kita Orang Malaysia... So, korang masuk la ye... Aku ni takde minat buat benda ni... Promote boleh la... Kalau tak mesti, korang tak nak masuk...

Kalau nak hantar... Boleh hantar ke alamat tertera dekat bawah ni...

Bahagian Produksi
Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia
Kompleks Studio Merdeka
Lot 1662, Jalan Hulu Kelang
68000 Ampang, Selangor
Tel : 03 4104 1391
atau 03 4104 1308
Faks : 03 4108 2106 

 Nak tahu lebih lanjut boleh layari SINI... Harap maklum...

IKHLAS DARIPADA,
 firdaus

No comments:

Post a Comment

 

Design By:
SkinCorner