Sunday 18 September 2011

MEMORABLE MOMENT (STARTING PART)

Assalamualaikum wbt...

Penat dan letih adalah sesuatu yang boleh diabaikan jika dibanding dengan memori kehidupan ini... Selama aku hidup ini, aku belum pernah jumpa perempuan yang betul-betul cantik dan juga sangat2 cantik sebab itu susah di nilai dengan pandangan mata... One question yang selalu orang tanya aku kalau berjalan ke jamban, pasar raya, mahupun berjalan di jalan kaki lima...

"Oit, cuba kau tengok perempaun tu... Kau tak fikir dia buta ke? dia dah la cantik, body shape terbaek tapi, balak dia xhensem langsung"

Sebab perempuan itu tidak menilai lelaki itu dengan pandangan mata kosong tapi, dengan pandangan mata hati.. Maybe lelaki tu tak hensem luaran tapi, hensem dalam... Semua orang tak perfect bro... Kalau ko perfect sangat, meh la ajar aku jadi perfect sebab aku pun nak perfect..... Dalam-dalam tak perfect aku, aku still ada kawan dan family yang sayang...

Sebab ada yang still sayang aku, meh aku cerita pasal memorable moment aku untuk dua hari ni... At first, aku nak mintak maaf sebab lama tak update blog... Sebab ada urusan kerja di cameron highland... Bukan sengaja tak nak, tapi cable tertinggal nak upload gambar... Terus burn hasrat nak update blog... Aku pergi atas urusan program Tunas Cemerlang.. So, meh la aku citer....

Kalau kat oversea tu diorang ada salji, tapi, kita kat malaysia ada je rumah salji tapi, tak der la salji betul...So, Tapi kat cameron highland tak payah guna air cond la sebab dah sejuk walaupun tak ada salji... First tempat yang kitaorang lawat adalah, Taman bunga dan haiwan exotic.. So, korang kena fikir tentang ni... Kalau korang pergi, jangan terlepas untuk tengok semua benda ni....



Untuk part 1 ni, tu je aku boleh update sebab nak tengok man united lawan chelsea... So, kalau nak soh aku cerita lebih lanjut... Tunggu part 1A... Sebab aku akan sambung tentang haiwan-haiwan kat sana dan juga bend apelik aku jumpa...

No comments:

Post a Comment

 

Design By:
SkinCorner