Wednesday 7 September 2011

SUPPORT LA MEMBER-MEMBER..

Assalamualaikum wbt....

Saya anak malaysia... Dan saya bangga jadi anak malaysia... hehe~~ Boleh percaya ke ni kecik ha? abang ko ni sayang malaysia... Kata nak sambung kerja kat Australia... So, tak sayang la tu... Sebenarnya, aku wat benda ni saje2 je... Bukan aku masuk contest pun tapi, sebab aku pun tengah belajar di Universiti Malaysia... So, kena support la member-member sikit... Bukan payah pun... hehe...



Sebenarnya, post ni khas untuk kawan aku di Universiti ni... Dia masuk contest SAYA SUKA MALAYSIA yang di taja sepenuhnya oleh petronas... Sayangnya, aku dapat tahu lewat... Kalau tak, dah lama aku masuk sekali... But, kalau dah kawan masuk takkan nak potong stim dia kot...So, Support la member-member sikit... Pada 18/8 - 25/8, PETRONAS buat la pertandingan SAYA SUKA MALAYSIA... So, bukan main lagi ramai yang masuk aku bukan ape la... aku suka jugak Malaysia sebab aku xpergi lagi negara lain....



Bab kata kawan aku la, kalau ko xsayanng negara ko sape lagi nak sayang... Nampak sangat aku ni xsayang negarakan... But, ni khas untuk kawan aku yang sedang berjuang dalam contest ni... So, korang layan example2 ni... nanti aku cakap macam mana nak undi dia...



Ala, dua cukup ke tak ni... So, korang xyah la nak support bukan member-member ni... Korang support member aku ni ye... mudah je cara dia nak support member ni...

1. korang "login facebook"
2. korang try search "Petroliam Nasional Berhad (Petronas)"
3. korang like page ni dan korang tengok sebelah kiri...
4. Tekan "SAYA SUKA MALAYSIA"
5. kat situ ada box search and taip "syamsul"
6. Then, tekan like kat video dia...
7. Tamat...


Senangkan, so, nilah video kawan kita tu... Support la member kita ni.... Hadiah kalau menang aku pun xtau... So, layan....




So, cepat2 la support member ni... Dekat final ni, tolong orang ni amat la mulia... hehehe~~ Tarikh tutup dia 12/9.... So, cepat2 la mengundi.... UNDI JANGAN TAK UNDI....

IKHLAS DARIPADA,
firdaus

No comments:

Post a Comment

 

Design By:
SkinCorner