Tuesday 20 September 2011

COOL: KONDOM MENGIKUT JENAMA...

Assalamualaikum wbt...

Hari ni nak hold dulu moment-moment yang ada dalam fikiran ni sebab ada penemuan baru yang aku jumpa hari ni... Masa duk layari internet ni aku ada baca beberapa website and tumbler yang membuatkan aku blur... Hahaha~ Aku dah insaf la wei... But, bila layari daripada laman web biasa pun aku boleh terjumpa benda-benda pelik... Tapi, itu dah jadi kebiasaan aku la... Layari blog di malam-malam buta ni... But, penemuan terbaru aku ni memang terbaik untuk korang....


Sapa-sapa yang ada fikiran untuk buat perancangan keluarga boleh la tengok benda ni... Bukan untuk kanak-kanak ye... Tidak mengandungi 18sx ok... So korang layan je la...







Tengok dia punya kata-kata kat bawah tu memang terbaik... Sesuai untuk semua.... Harap maklum...

SUMBER : SINI

No comments:

Post a Comment

 

Design By:
SkinCorner