Thursday 18 August 2011

BERKENALAN DENGAN KECIK...

Assalamualaikum wbt...

Hari ini tak der sangat entry2 yang informasi sebab idea ada tapi malas menulis... But, kalau pasal kecik mesti laju jer nak tulis.... Korang boleh panggil dia Aina or Najihah... Kalau diikutkan perangai dia, ka-pergh... Baik sangat-sangat but, pemalas... Macam aku je la.... Dia ni memang baik sebab sejak kecik lagi dia jarang sangat-sangat menangis... Until umur dia 6 bulan, masa abah dia meninggal disisi dia... Hari tu dia nangis giler-giler... Memang ma dia tak perasan masa tu yang ayah si kecik ni meninggal... Sampai kejut subuh la, baru tahu...



Kecik ni budak suka cakap sorang... Memang kalau dia dapat benda-benda macam talifon je mesti dia wat call.. But, dalam keadaan berseorangan la... typically benda ni lucu tapi, kalau dah selalu orang mesti cakap budak ni sewel... Sampai sekarang memang mudah nak jaga dia sebab dia ni xcerewet sangat macam budak-budak lain... Dan, nak kata budak ni baik, dia xpernah marah kalau orang amik barang dia... tapi, dia akan marah kalau kejut dia daripada tidur... =.="...


Sebenarnya panggilan untuk dia adalah kak chik... Lama-lama jadi lah kecik... memang tuan dia kecik... So, tu je kot... malas menulis... full stop....

7 comments:

  1. adik kau ke tu...
    comel :)
    senyum sepesen je rupenye. haha

    ReplyDelete
  2. oh..ni ke kecik.punya la aku tertanya.

    ReplyDelete
  3. huhu~~
    sepupu aku lah...
    but, membesar kat umah aku n aku anggap dia adik la...
    sebab aku xder adik kecik...

    ReplyDelete
  4. comei nya adik.. ehhe.. sukak.. sukak.. ;)

    ReplyDelete

 

Design By:
SkinCorner