Friday 12 August 2011

ISTIMEWA RAMADHAN 4

Assalamualaikum wbt...

Setiap hari mesti ada yang istimewa daripada aku untuk korang semua... Kecik ni datang merengek tadi.. Katanya lapor la abang... Kecik nak bukak puasa sebab dah tak tahan lapor... Aku pun gelabah la... Mana tahu mak si kecik ni tak bagi dia bukak puasa... Sekarang ni dah pukul 6 petang... So, aku buat bodo je la sebab aku memang la xpandai... Bila si kecik ni merengek macam kucing.. Aku tanya la mak dia boleh ke tak... Dia suh kecik tido dulu sebelum berbuka.. But, kecik ni still degil nak berbuka... Mesti ada sebab kenapa dia nak berbuka... Korang nak tau kenapa? Jeng...jeng...jeng.....

rupanya sebab ni je... masa tu tinggal satu je...
so, dia dah xtahan takut orang lain makan...
=.="
So, hari ni nak berita bahawa aku makan besar... Orang belanja saja tak nak makan... Makan ke melantak ke itu adalah urusan aku walaupun orang dah bagi warning yang orang kurus and keding lagi xbesar-besar macam aku ni mudah dapat penyakit... Lantak ape sebab aku lapar.. Makan je la kan... Bertolak ke tempat makan dalam pukul 6.30 pm... Memang terbaik sebab ikut GPS(Gambar Penunjuk Salah) sebab aku sampai ikut belakng... xder pintu nak masuk... Terfikir dalam fikiran...

"Ke dia nak aku panjat pagar ni baru sampai tempat makan tu"

Tapi last-last sampai la jugak....

 ini lah tempatnya...
CLEARWATER SACTUARY GOLF RESORT..


Permandangan yang menarik...

Mula berbuka dalam pukul 7.30++ sebab aku kurang ingat sikit pasal jam ni... So, pembika mulutnya adalah buah-buahan... Untuk pengetahuan semua, sunnah Rasulullah saw adalah makan buah dulu sebab benda tu akan REACT DENGAN USUS... so, xyah dengar kata-kata orang puteh yang nak menjahanamkan manusia itu.... Memang terbaik sebab freekan...

 pembuka selera...

Kitaorang berhenti solat maghrib dulu sebelum sambung makan balik... Hari ni memang makanan terbaik dan layanan terbaik... So, korang layan je la gambar yang tak seberapa ni... Aku mana ada DSLR nak amik gambar lawa2.. but, in 2 years aku try dapatkan juga dengan cara apa sekali pun... layan.... terbaek....

 it's worth if free...

ni memang terbaek...

 
pencuci mulut...

So, korang try cuba la datang sini... harga semua makanan ni melebihi rm40++... hehehe~~

No comments:

Post a Comment

 

Design By:
SkinCorner