Wednesday 24 August 2011

FALSAMPAH FILEM: PREVIEW FILEM TERBARU ZIZAN..

Assalamualaikum wbt...

Tadi kita dah tengok pasal teman-teman si aku ni.. Memang gila bab la kalau korang tengok... Semua nak cute je sebab diorang ni memang di lahirkan dalam keadaan cute... So, korang boleh la propose sape-sape korang nak... Mudah je cara dia.. Ambik borang.. Isi no berapa korang nak.. So, nanti aku tanya... Apa kau merepek ni daus? Esok kau ada test tapi, tak nak pulak kau study... Mata ku yang sepet sila la bukak ye...

 hensem x? aku lagi hensem la...

So, korang mesti kenal zizan kan dalam hidup korang... Apa bezanya zizan dengan korang ek? Tolong tanya diri sikit ye semua... Kalau korang ingat korang hot sangat, si zizan ni cool je... Buat lawak seposen pun orang gelak... macam si Blogger kelakar dengan ayat... Kalau korang xpercaya, baca SINI... Tapi, itu bukan beza korang dengan si zizan ni... Beza korang dengan dia ni adalah... tunggu la lain kali aku cakap... Skunk aku nak cerita pasal review filem terbaru si mamat hidung panjang ni... Macam mamat penjual kapet dah aku tengok si zizan ni...

 filem yang tak wajib tonton...

Filem ni akan keluar pada 31/08/2011... So, kena hari raya + hari kemerdekaan... Tapi, aku balik kelantan.. So, tak leh nak layan... Lagipun, dah dekat final... Buat apa layan semua ini... ini sinapsis... cerita ni... Mengisahkan Amran seorang budak Delivery yang sering terlibat dengan perlumbaan motor Drag secara haram. Cerita bermula apabila Amran memenangi satu perlumbaan drag haram dan di beri habuan seorang bohsia (Maya). Bohsia itu telah membonceng motor Amran untuk di bawa ke port. Malang tidak berbau apabila motor Amran telah dilanggar lori semasa keluar simpang.


tersalah satu part dalam cerita ni...

Bohsia itu mati ditempat kejadian dan Amran telah dikejarkan ke hospital. Hidup Amran mula berubah selepas kejadian tersebut. Setiap malam Amran akan dihantui oleh Bohsia itu. Amran tension dan meminta bantuan kawan karibnya Kunyit. Mereka bersama telah berikhtiar dengan pelbagai cara untuk menghapuskan badi Amran itu. Tanpa mereka sedari, mereka mula menjadi baik dan mula menghargai kehidupan mereka dan tidak lagi terjebat dengan aktiviti yang tidak sihat itu.


So, tunggu je la FILEM ni keluar... T korang bagi tahu aku sedap or tak... boleh aku layan nanti... ni layan dulu trailer and scene...






sumber SINI

No comments:

Post a Comment

 

Design By:
SkinCorner