Wednesday 24 August 2011

FALSAMPAH SPECIAL : UNTUK KAWAN-KAWAN...

Assalamualaikum wbt...

Hari tu aku ada janji nak upload photoshop kat blog NI... tapi, sebab nak masuk gambar kengkawan aku tak dapat, so, aku post kat sini je la.. Maybe sebab blog tu guna OLD VERSION... so, nak update benda ni pun tak boleh... Nothing to do with that... POST ni khas untuk semua coursemate yang datang daripada 2 benua, iaitu Asia, dan Afrika... Sebab kehangatan Raya dah dekat dan sebab dah janji kat blog tu nak post pasal raya.. So, kena tepati janji... Ko ni puasa tak habis lagi, raya dah nak sambut...
At first, aku nak mintak maaf la kat semua para sahabat handai yang follow bebelog aku ni... Aku bukan kreatif sangat nak tulis bebelog ni tapi, aku try.. Satu benda yang korang kena tahu.. Aku payah nak sebut maaf kalau dengan orang aku sayang... Cuma tulisan je tempat dapat aku tulis... Touching la tu... Aku memang banyak salah but, korang sama je... Btw, sebelum raya tahun ni aku nak mintak maaf.. Selalu takkan sebab belum sapai seru... hahaha~~

 Korang memang best la... yang beragama islam... SELAMAT HARI RAYA....

Disebabkan aku dah mintak maaf dengan korang, korang kena la bagi duit raya kat aku... Aku ni budak lagi.. Lagipun, raya tahun ni aku belum lagi 20-an.. So, sebagai remaja korang kenalah bagi aku duit raya... Macam la korang dah besar sangatkan (kecuali eryn.. sorry...).. But, hopefully, tahun ni kita sama-sama sambut hari raya dengan penuh gembira... Lagipun, en. Md Akhir buat hari perpisahankan... So, masa tu korang boleh la bagi duit raya kat budak-budak macam aku ni...

 hanya ini boleh dilakukan.. Sorry semua...

Mesti korang tertanya-tanya kenapa blog ni ada 59 belakang dia.. So, korang pandai-pandai la cari tahu kenapa... Hopefully, yang kengkawan daripada AFRIKA tu.. gembiralah beraya di Malaysia sebab korang tak boleh balik Afrika... Semoga senyum sokmo... korang faham ke? hahaha~~ 

 Kepada yang bukan islam, korang boleh sambut hari raya jugak... but, in your way la... hahaha~~

So, inilah nukilan kreatif aku dalam kesempitan nak study untuk test esok... and GUD LUCK TEST ESOK AND LUSA... Moga boleh jawab la... hehehe~~SELAMAT HARI RAYA SEMUA... HEHE...

 huhu~~ selamat hari raya...

Kepada senior, especially Kak Eryn... tak der gambar korang nak upload... Sorry banyak2... hahaha~~

credit gambar tooooo superazrul... Sorry ek semua pasal kejadian tidak diingini... Lepas ni BLOG ni xkan menyiarkan pasal gambar perempuan... okeyh... hehehe~~ sorry...

4 comments:

  1. Nice la... selamat hari raya gak! XD duit raya ni kena give n take. hehe. ak tuntut dri kw gak~ :P

    ReplyDelete
  2. hahaha~~
    tengok la macam mana nanti...

    ReplyDelete
  3. knp mesti especially "Kak Eryn" ??ade pape ke..special nye..gamba aku xde pon di upload,knp xnk ckp especially jugak??

    ReplyDelete
  4. sebenarnya ada...
    tadi, ada benda azrul cakap...
    so, aku kena delete la gambar gurls...
    aku mintak maaf...

    ReplyDelete

 

Design By:
SkinCorner